Dâmbovițenii care solicită eliberarea unui pașaport simplu electronic și la depunerea cererii de pașaport au furnizat un număr de telefon mobil înregistrat la unul dintre operatorii de telefonie mobilă din România, vor primi în momentul în care documentul de călătorie ajunge la ghișeu, un SMS cu următorul conținut: ,,Buna ziua! Pașaportul este la ghiseu, vă puteți prezenta pentru ridicare! Dacă nu sunteți destinatarul vizat, vă rugăm să ignorați acest mesaj! DGPasapoarte.”
Mesajul va fi transmis către cetățeni doar în cazul în care, la depunerea cererii de eliberare a pașaportului simplu electronic, aceștia și-au exprimat în mod expres opțiunea cu privire la posibilitatea primirii unei notificări prin SMS. Solicitanții de pașaport simplu electronic care nu doresc furnizarea acestui serviciu au în continuare la dispoziție serviciul de verificare online a stadiului cererii de pașaport simplu electronic – STATUS PAȘAPORT, disponibil la adresahttps://hub.mai.gov.ro/epasapoarte/programari/verifica-pasaport/.
Furnizarea acestui serviciu aduce instituțiile MAI aproape de cetățeni, oferindu-le acestora, în timp real, informații cu privire la disponibilitatea ridicării pașaportului din ghișeu, având în vedere faptul că, în prezent, termenul pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice de la ghișeele serviciilor publice comunitare de pașaporte este mai mic decât termenul asumat (5 zile lucrătoare).
Mai multe detalii în cotidianul Observ NEW
Urmărește observnews.ro și pe Google News