Orice persoana ajunge la un moment dat intr-o etapa a vietii in care doreste sa se autodepaseasca atat din punct de vedere financiar, dar si pentru a-si controla si gestiona mai bine timpul. Salariul este un venit de baza care de multe ori poate ajunge intr-un stadiu de plafonare, neputand urca la urmatorul nivel. Astfel, persoanele ambitioase care doresc sa isi impartaseasca cunostintele si talentele pot face un pas inainte si sa isi deschida propria firma.
In ultimii ani, tot mai multe persoane au inceput sa aleaga aceasta cale, fiind cea mai buna modalitate de a creste veniturile prin diferite metode, punand la dispozitia clientilor servicii si/sau produse unice. Insa pentru realizarea unei firme, indiferent de tipul ei ( SRL, SRL-D, PFA si asa mai departe), veti avea nevoie in primul rand sa intocmiti anumite acte si documente, cel mai important fiind acela de a stabili adresa sediului social.
De cele mai multe ori acest proces poate fi dificil de realizat, de aceea cea mai buna solutie pe care o puteti face este sa apelati la o firma specializata care ofera servicii de gazduire sediu social al firmei in Bucuresti, indiferent de locul de resedinta.
Top 5 motive pentru a alege gazduirea noului sediu in Bucuresti
Alegerea unei firme specializate pentru gazduirea sediului social este una dintre cele mai bune decizii pe care un proaspat anteprenor le poate face. Sunt multe avantaje si beneficii de care puteti profita, insa cele mai importante motive in a alege aceasta varianta sunt:
1. Nu veti plati impozit
Legislatia in vigoare presupune impunerea unor impozite si taxe locale pentru afacerile realizate in apartamente. Plata acestora poate deveni o povara, insa aceasta problema poate fi rezolvata cu usurinta, apeland la o noua locatie pentru sediu, putand-o inchiria pe perioada dorita, la un pret mai scazut si fara sa fie impozitata;
2. Actele se realizeaza rapid
Firmele ce gazduiesc sediile sociale pot realiza si redacta actele rapid in urma unei discutii preliminare pentru a nu mai pierde timp pretios.
3. Nu aveti nevoie de acordul asociatiei de proprietari
Deschiderea unui sediu social in propriul apartament nu mai este o varianta viabila de multa vreme. Datorita faptului ca acordul de la Asociatia de proprietari se obtine in cele mai multe cazuri dificil, uneori chiar deloc, va poate impinge sa renuntati la visul dumneavoastra. In acest fel o firma profesionista va poate ajuta rapid chiar in aceasi zi sa obtineti actele dorite.
4. Un cost semnificativ mai mic
Comparand la o prima vedere taxele si impozitele adaugate la imobil veti observa ca sunt cu mult mai mari decat in cazul in care ati apela la o firma specializata de gazduire sediu social.
5. Clientii si eventualele controale nu va vor deranja la domiciliu
Orele de lucru le veti stabili in functie de preferintele personale. Insa este frustrant atunci cand anumite persoane vin sa va viziteze fara a anunta in prealabil. Oamenii de afaceri de succes au inteles importanta alegerii unei locatii diferite de propria locuinta, avand avantajul de a se deconecta si a gestiona mai bine timpul de lucru si cel de relaxare.
Orice antreprenor stie cat de important este timpul. Trendurile, cat si dorintele consumatorilor se schimba frecvent, de aceea este important sa va incepeti activitatea in cel mai scurt timp. Succesul nu trebuie sa limitat sub nicio forma, de aceea alegeti sa lucrati doar cu profesionisti pentru a creste si a progresa neintrerupt.