Un viitor antreprenor trebuie să înveţe şi să cunoască cât mai multe informaţii despre fiecare stadiu în care se va afla firma, dar şi despre modul în care se va desfăşura activitatea economică propriu zisa, acestea fiind etape necesare pentru a putea câştiga un avantaj faţă de competiţie. Multe persoane la început de drum au un buget bine stabilit care trebuie gestionat cu grijă pentru a evita un deficit financiar.
Administrarea capitalului este una dintre cele mai mari provocări pentru antreprenori, de aceea va fi esenţial să fie ţinute sub control cheltuielile cât mai eficient, iar surplusul să fie distribuit în departamentele care necesită investiţii regulate. Una dintre cele mai importante ramuri din cadrul unei firme căreia trebuie să îi acordaţi o atenţie deosebită este divizia de marketing. O promovare performanta vă va ajuta să vă faceţi cunoscut brandul, produsele şi serviciile comercializate pentru a începe să beneficiaţi de vânzări într-un timp mai scurt şi să stabiliţi o platformă de lansare.
Găzduirea sediului social – o soluţie modernă pentru firme moderne
Înainte de a începe aceste activităţi, va fi necesar să înfiinţaţi o entitate juridică, iar pentru a realiza acest lucru veţi avea nevoie de câteva documente. Dovada sediului social este un act care deseori este greu de obţinut, iar opţiunea de a folosi locuinţa personală poate să vă crească substanţial cheltuielile lunare.
În acest sens, pe piaţa sunt prezente firme specializate care vă pot ajuta în obţinerea rapidă a noului sediu social al firmei în Bucureşti, fiind o soluţie excelenta atât din punct de vedere financiar, cât şi al timpului de realizare, putând în acest fel să începeţi activitatea în cel mai scurt timp să oferiţi pieţei produse şi servicii în care aveţi încredere.
Cum va poate ajuta un serviciu de găzduire sediu social?
Deşi în trecut erau folosite frecvent pentru stabilirea sediului social, apartamentul personal nu mai este o soluţie viabilă în ziua de azi. Pe langa sansele mai mici de a furniza credibilitate crescuta in fata partenerilor, veti avea de a face si cu vecinii care, de multe ori, pot ajunge in posesia corespondentei firmei dumneavoastra. Având în vedere necesitatile adaptate nivelului economic curent, Urgent Consult ofera servicii de găzduire a sediului social, fiind o soluţie excelentă pentru a ajuta antreprenorii să îşi minimizeze costurile de funcţionare şi să maximizeze profitul şi investiţiile. Există multe beneficii de care puteţi profita atunci când alegeţi un astfel de serviciu, însă cele mai importante sunt următoarele:
- Cost mult mai mic decât alte variante – impozitele, taxele locale, dar şi chiria în cazul în care va fi închiriat un spaţiu comercial sau un apartament pentru găzduire, se vor aduna şi vor deveni o cheltuială considerabilă, de multe ori costul lunar fiind de câteva ori mai mare decât contractarea unui serviciu de găzduire sediu social pe o perioadă de doi ani.
- Redactarea rapidă a actelor – documentele pentru Registrul Comerţului privind dovada sediului social vor fi redactate în doar 30 de minute.
- Puteţi separa viaţa personală de cea profesională – în cazul în care alegeţi să aveţi sediul social în propria locuinţă, vor fi inevitabile vizitele neanunţate din partea partenerilor, clienţilor sau al autorităţilor în cazul unor controale de rutină.
- Credibilitate crescută în fata partenerilor şi a clienţilor – Bucureşti este cel mai mare oraş din ţară, putând oferi în acest fel un avantaj important în încheierea anumitor parteneriate, cât şi să câştigaţi mai uşor încrederea clienţilor.
- Factura deductibila – veţi beneficia de factură pentru toată perioada contractată, putând deduce TVA-ul şi impozitele.
- Arhivarea corespondentei – în cazul în care corespondenta primită nu este ridicată, ea va fi arhivata timp de 12 luni.
Alegerea unui serviciu de găzduire sediu social pentru o firmă în Bucureşti nu impune crearea unui punct de lucru local. Indiferent de judeţul în care vă desfăşuraţi activitatea economică, puteţi beneficia de un spaţiu ce va oferi o credibilitate mare în faţa tuturor persoanelor şi firmelor cu care lucraţi şi veţi reuşi să reduceţi semnificativ cheltuielile lunare, reuşind în acest fel să vă creşteţi şansele de succes.