Într-o perioadă în care România are nevoie de viziune și soluții clare pentru viitor, liderii politici ne oferă… like-uri și share-uri. Campania electorală de anul acesta ar putea fi rezumată astfel: un mix de postări bine calculat pe rețelele de socializare și declarații populiste, dar fără nicio urmă de proiecte concrete care să adreseze problemele reale ale țării.
În loc să audă vocea oamenilor și să propună măsuri clare pentru educație, sănătate, infrastructură și economie, politicienii au ales să își exprime „viziunea” prin meme-uri, sondaje pe Instagram și statistici fără fond. Niciun plan de dezvoltare, nicio reformă serioasă, doar promisiuni care sună frumos în online, dar nu au nicio legătură cu realitatea.

În loc să ofere soluții la criza economică, inflație și lipsa locurilor de muncă, partidele politice s-au mulțumit să răspundă la comentarii și să posteze fotografii . De parcă țara ar putea fi guvernată prin „postări sponsorizate”. Se pare că, în 2025, nu mai contează ce propui pentru viitorul României, ci cât de bine te poți poza alături de „poporul” pe care spui că îl reprezinți.
Politica a devenit un show, iar oamenii care ar trebui să fie lideri adevărați sunt doar niște actori buni pe rețelele sociale, care știu să pună hashtag-uri dar nu și să pună în practică soluții. Ne trezim că în loc să construim spitale și școli, începem să construim „imagini perfecte” pe Facebook.
În 2025, campania electorală nu mai înseamnă a lua în serios viitorul României, ci doar a-ți construi o „carieră” pe algoritmii Facebook și Instagram. Ce a mai rămas din adevărata politică? O glumă bună pentru toți cei care încă mai cred că „schimbarea” poate veni dintr-un post viral.
Mai multe detalii în cotidianul Observ NEWS
Urmărește observnews.ro și pe Google News