Un rol deosebit de important în îmbunătăţirea calităţii deciziilor administrative îl are informarea corectă, transparentă asupra proiectelor de acte normative aflate în transparenţă decizională.
În acest sens, invităm cetățenii și asociațiile legal constituite să consulte secțiunea „Transparență decizională” de pe site-ul ANFP şi să comunice propuneri, sugestii şi opinii cu privire la acestea.

Miercuri, 10 ianuarie 2024, a fost publicat pe site-ul ANFP ,,Proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind aprobarea planului de recrutare a funcţionarilor publici pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de grad profesional debutant şi asistent, vacante, precum şi a funcţiilor publice de conducere de director şi director adjunct, vacante, prevăzute la art. XIII alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2023, din autoritățile și instituțiile publice în cadrul cărora sunt stabilite funcțiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția celor care beneficiază de statute speciale, în condițiile legii”.
Propunerile, sugestiile și/ sau opiniile pot fi comunicate ANFP prin:
– email: liliana.mogos@anfp.gov.ro, andreea.iancu@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro;
– poștă: Bd. Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, sector 3, București, cod poștal 030669;
– la sediul instituţiei, la Registratură, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Termenul pentru transmiterea propunerilor: 10 zile calendaristice de la publicarea anunţului.
Mai multe detalii în cotidianul Observ NEWS
Urmărește observnews.ro și pe Google News